مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-01اقتصادي

ثبت بارش 250 میلیمتری/ 300 خانوار آستارایی درگیر آب گرفتگی


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه مناطق غربی گیلان با حجم بالایی از بارش های مواجه شدند، تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته 250 میلیمتر بارندگی در رضوانشهر به ثبت رسیده و اکثر رودخانه های غرب استان با افزایش دبی مواجه هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه مناطق غربی گیلان با حجم بالایی از بارش های مواجه شدند، تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته 250 میلیمتر بارندگی در رضوانشهر به ثبت رسیده و اکثر رودخانه های غرب استان با افزایش دبی مواجه هستند.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارندگی های شدید در استان گیلان از عصر روز گذشته، اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی به ترتیب مربوط به شهرستان های رضوانشهر، آستارا و تالش بوده است.

وی با بیان اینکه مناطق غربی گیلان با حجم بالایی از بارش های مواجه شدند، تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته 250 میلیمتر بارندگی در رضوانشهر به ثبت رسیده و اکثر رودخانه های غرب استان با افزایش دبی مواجه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، از تخریب یک سردهنه در آستارا به دلیل حجم زیاد بارندگی خبر داد و خاطرنشان کرد: از صبح امروز آب وارد قسمتس از شهر آستارا به ویژه در خیابان رستمیان شده و لذا کلیه امکانات بخش دولتی و خصوصی اعم از تجهیزات پروژه ای قرارگاه خاتم الانبیاء(ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بارش 250 میلیمتری/ 300 خانوار آستارایی درگیر آب گرفتگی

ثبت بارش 250 میلیمتری/ 300 خانوار آستارایی درگیر آب گرفتگی